Shopping och bio.

Igår hade jag en väldigt bra dag. Jag åkte in till stan med min kära mamma för lite kvalitéts tid. Vi gick omkring i lite butiker och fyndade några saker. Min mamma hittade en kofta på Myronas och två matlagningsböcker från samma affär. Jag fick(för min mamma är såå gullig som betalade lite saker åt mig)/köpte detta:


En rosa(!!)kofta från ginatricot för 199kr.

En brun stickad mössa för 59kr och tillhörande halsduk för 99kr.
Två nya sk tanktoppar för 99kr/st. En svart och en blå.

En till kofta från Myronas för 85kr.

Den här är också från Myronas. 45 kr pröjsade.
Samt två par örhängen i grönt(ej med på bild) och guld. 10kr/st!
Ett par, väl behövda. leggins från Lindex för 59kr köpte jag också.

När jag och mamma väl var färdiga i stan så åkte jag till huddinge och hon till tumba. På kvällen gick jag på bio med Emma,Linda hennes nya kille och en massa andra vänner. Vi såg District 9. Den var verkligen inte värd pengarna. Nu vet ni det! Efter ett misslyckat försök att ragga upp mina vänner att umgås med mig idag så ska jag åka Seven med min far nu istället som tröst. Det är alltid något!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder sötis!

2009-09-06 @ 21:27:04
Postat av: Anonym

det hängde sig när jag skrev men det är jag som har kommenterat ;)

2009-09-06 @ 21:28:02
Postat av: Klara

Vadå det är ju jätteroliga räkskämt!

2009-10-01 @ 01:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0