Rå-ångest.

Usch vad jag hatar att ha skilda föräldrar!! Jag är fortfarande nybörjare på det här och jag får ångest varje gång jag byter hem och förälder. Som idag när jag skulle hem till mamma, när jag började packa fick jag en verklig panikångest och ville-inte-åka... För jag tycker att min pappa har det så tråkigt och ensamt utan mig. Men om jag inte gör det nu kommer jag bara få mer ångest över att jag inte träffar min mamma. Jag kan inte dela på mig mittitu och försöker bara göra det bästa av situationen helt enkelt. Men det är nog jag som drabbas mest i slutändan. Låter det rimligt? Det har typ inte gått upp för mig förens nu att mina föräldrar aldrig mer kommer bo tillsammans. Det är såhär det kommer vara nu. Jag åker till pappa, blir ledsen för mammas skull, åker till mamma, blir ledsen för pappas skull. Och så är det bara. Jag kan inte stanna den här 'Newton vaggan'. Fram och tillbaka, fram och tillbaka...







Kommentarer
Postat av: syster stor

Flytta hemifrån? Nej, du är inte för ung för det. Mina föräldrar är visserligen fortfarande ihop, så jag kan inte helt förstå din situation, men det är toppen att bo själv! Och hur det än är, så har DU inget ansvar för dina föräldrar. De är vuxna.

Du är nästan vuxen. Du har bara ansvar för dig själv och dina egna studier. Gymnasietiden ska vara rolig, ansvarsfri, utvecklande och galen! ROLIG, ok? Newton är för naturnördar.

KRAMEN

2009-09-11 @ 09:58:19
URL: http://systerstor.mammann.se
Postat av: Nadja

Ja Kajsa, du har helt rätt! Jag ska bara ta student få ett heltids jobb, sen flyttar jag! Så det så.

2009-09-11 @ 18:20:10
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Lea

Men lilla vännen! Det känns snart bättre! Kramarom

2009-09-12 @ 10:03:53
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0