Lördag, 01:08

Ledsen att jag inte uppdaterat på länge men jag har verkligen ingenting att berätta. Det finns ingenting som gör att jag vill skriva, ingenting som driver mig till det. Det poppar inte upp några idéer och det kliar inte i fingrarna längre, det har det inte gjort på ett tag åtminstone Skriver bara ner de mest oväsentliga sakerna som jag kan komma på. Känner inte för att dela med mig eller för att skriva överhuvudtaget. Vet inte vad det är med mig, men det är väl bara tillfälligt. Förresten! Om någon saknar mig och smsar mig och jag inte svara är det inte för att jag inte vill, jag får dom aldrig. Min mobil sviker mig sakta men säkert. Hoppas det också bara är tillfälligt!




Kommentarer
Postat av: Lea

I´m right here all the time

2009-09-20 @ 11:14:17
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0