Tji fick jag


För några veckor sedan sa jag till mina vänner att jag inte har varit borta från skolan sedan starten, vilket brukar vara min otur att missa första skoldagen p.g.a sjukdom men icke, för vem är det nu som sitter här och hostar halsen hes, snorar och nyser. Jo, jag.

Det är ju jätte kul, verkligen. Att få sitta hemma en hel dag och inte ha någonting att göra. Kolla lite på tv, sitta och kolla Facebook där det inte händer ett jöta då alla andra är i skolan som friskt folk gör, surfar runt allmänt på internet och läser en massa skit. Kollar på Vänner-boxen som jag redan plöjt säkert en miljard gånger.

Så för att försöka bryta det här mönstret så ska jag försöka ta igen sådant som jag borde gjort i helgen. Jag har till exempel tvättat, vuxenpoäng *caching*, sen ska jag plocka lite disk, hänga upp tvätten och om jag är riktigt duktig ska jag brottas med dammsugaren. Usch vad jag hatar våran dammsugare, en jäkla anakonda är det som vi har. Ska kolla igenom sammhällsuppgiften jag ännu inte lämnat in och ska försöka förstå mig på matten som jag ligger extremt efter i. Tjoho, vilken härlig dag! "Lallalaaalalalaaallaaaaa..."





Kommentarer
Postat av: Lea

Stackars lilla Nadja! Men på fredag får vi träffas iallafall :) Krya på dig tjejen!

Miss you

puss

2009-10-15 @ 18:24:43
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0