Hard working woman.

Jag jobbar väldigt mycket för att ha höstlov. Sedan klockan åtta i måndags har jag och Emma spacklat, slipat och målat i ett f.d sovrum hemma hos hennes faster. Bra blir det och pengar tjänar man ihop på samma gång! Vi blir klara någon gång under morgondagen. Fick ett samtal från en killkompis som nyligen har köpt lägenhet och vill ha hjälp med att måla om mot betalning. Jag tackade ja och insåg att det kommer bli en lååång dag imorgon. Men, vad gör man inte om man är en fattig student?

Ikväll ska jag svänga förbi hem till Signe och lära henne koreografi som vi gör med C-gruppen. Den är klar och hon missade den pga att hon hade blivit matförgiftad i söndags. Mycket trist men nu är hon på fötter igen och jobbar precis som jag. Jag lär inte få så mycket sovmorgon det här lovet som jag hade räknat med. Lite tråkigt...




Men sova kan jag göra i ett annat liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0