Produktiv eftermiddag.

Kliver av bussen.
Stänger jackan. (som jag för en gångsskull att sätta på mig denna morgon.)
Höjer volymen på musiken.
Kollar att lurarna sitter rätt.
Marscherar hemåt.
Svarar på ett sms.
Marscherar i uppförsbacke.
Andas andfådd.
Mer uppförsbacke.
Huvudvärk.
Samtal från mamma.
Ta posten.
Nycklar.
Dörr.
Hemma.
Av med skor.
På med IKEA-tofflor.
Slänger posten på diskbänken.
Slänger mina saker i sängen.
Kollar på smutstvätt som ligger utspritt över den lilla bostadsytan jag kallar mitt rum.
Suckar.
Går till köket.
Sätter på spisen.
Lagar äggröra.
6 ägg tog jag.
Häller i Milda grädd-e?-fil?
Lyssnar på Nothing else matters av Metallica på mobilen som ligger i Bh:n.
Lägger upp äggröran i en tallrik.
Diskar.
Slänger i mig maten.
Suckar över att Internet"dongeln" lägger av för tredje gången på 5 sekunder.
Hämtar fjärde Twilight boken och min kalender.
Tar fram USB-sladden.
Letar efter kameran.
Hittar den fyra minuter senare, bakom laptopens skärm.
Suckar igen.
Fotar sista sidan i boken.
Lägger in bilden på datorn.
Startar Internet för femtioelfte gången.
Loggar in på blogg.se
Skriver ett inlägg.
Startar Spotify.
Redigerar en bild.
Lägger upp bilden.
Skriver en mening eller två.


läste ut sista Twilightboken igår natt, Breaking dawn, Nu är det slut.
Jag kommer garanterat att läsa böckerna igen. Helt klart värt det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Tack så jättemycket, alltid kul att få höra! :) Ja, jag har ett annat objektiv som jag använder för det mesta, ett EF 50mm 1:1.8. Budgetvarianten på 1:1.4:an kan man säga :) Det kommer jag nog vilja köpa sen men just nu duger det här alldeles utmärkt för det priset! Så jag kan rekommendera det starkt :) Kostar 1290;- på dustinhome.se :)

2009-10-01 @ 20:11:16
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Kussen!

Tack söta du, det gick faktiskt riktigt bra! :) Har du kommit igång nått med körkortet? :)

2009-10-01 @ 22:35:05
Postat av: Kussen!

Okej va tråkigt, aa men intensivkurs är nog bra, bara det att det kostar ju så sjukt mycket. Allt bra med dig annars? :) kram!

2009-10-02 @ 09:21:35
URL: http://junnarps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0