Smakråd








Anledningen till att jag inte skriver här så mycket mer beror nog på att jag tycker att det har blivit för gamlat här. Känner inte samma sug att söka mig hit längre, bloggen är nersutten som en gamal fotölj, och fjädrarna petar en i baken. Obekvämt och tråkigt helt enkelt. Sedan har fel personer (inga namn nämda) har hittat min blogg och jag har ingen större lust med att de ska läsa den men samtidigt vill jag att folk ska ha tillgång till den. Så, det verkar som att jag tänker sattsa på att det ska bli en ny start här. När den nya bloggen väl kommit igång så får du som läser bloggen kommentera så skickar jag den nya addressen till dig! Sounds gut? Nu är det bara ett bra namn jag måste komma på(jag har redan några förslag men vill gärna ha fler tips!). Och det är här som ni (som om jag hade flera hundra läsare) som får hjälpa mig och komma med ett fyndigt och fint förslag. Ok?

Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0