Med ny frisyr och goda vänner

skapades känslan om en mycket bra kväll...

Det hela började med att jag åkte till Nacka strand med Signe för att shoppa på utförsäljningen av Adidas kläder som bara var för inbjudna igår. Först i kön, frusna med taggade, sprang vi omkring och plockade åt oss det vi ville ha. Det var minst sagt kaotiskt! Det var synd att det fanns mycket som var i storlek 36 men när man hittat tjocktröjorna i 38 för minst sagt billiga priser så blev man lite lycklig i hjärtat. Veta att man "sparat" så mycket pengar på att köpa på provutförsäljningen.



Efteråt tog vi oss tillbaka till vår fina hood och käkade för att sedan flumma runt i Signes vardagsrum dansandes till Disney favoriter och andra låtar. Åkte tillbaka till Huddinge centrum för att ä n t l i g e n klippa mig. Få bort den tunga känslan och få mer volym! Så igår kväll var jag jätte fin i håret (dock finns ingen bra bild på det och nu ser mitt hår kaotiskt ut när det inte är fixat)vilket passade bra då det skulle bli en middag hemma hos signe med gemensamma vänner. Det bjöds på tacos och pepsi, sen spelade vi lite biljard också. Signes kläder råkade bli lite utsatta när killarna kände för att prova bh:ar.
De är så mogna mina vänner. Hrm, hrm.



Men i stort sett var det en väldigt kul dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0