Raindrops Keep Falling on my Head

Det är ganska härligt med regn då och då. Det är bra för min pollen allergi också. Dock tror jag att det har börjat växa bort nu! Men jag ska inte hoppas för mycket, för man vet aldrig. (Peppar, peppar..) För övrigt har det varit en bra skoldag. Inte gjort mycket. Går mest omkring i vår verkstad och chillar och bara väntar på att dagen ska ta slut.
Och så idag fick vi nya skor! Ett par vita Reeboks. Jag gillar dom! Dom är meningen att vi ska använda dom ute på praktiken som är om två veckor men just nu vill jag inte använda dom till det. Får se hur det blir med den saken!



Imorgon är det dags för nationella i matte A, del två. Känns dock inte som att det har och kommer gå bra för mig. Men jag kan alltid hålla mina tummar, korsa mina fingrar och tillbe högre makter att det kommer gå som en dans. Jag tvivlar men lite hopp kan aldrig skada. Sista provet på året är nästa vecka. Också matte. Men det är ett lättare prov, hoppas jag!
Nu ska jag sluta tvivla och deppa, försvinna in i cyberspace ett tag, och sen kolla på TV.
Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: signe

åhå! snygga. ofta dom tror att man bara ska ha dom på praktiken! där gåt inte hissen riktigt ända upp:P haha

2009-05-19 @ 13:51:36
URL: http://tjong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0