Prestationsångest!

Hej hopp i lingonskogen! Har precis tagit en dusch efter en och en halv timmes extra träning med c-gruppen.
Då kom också vår mammalediga lärare och tittade på samt förklarade hur nästa intagning till c-gruppen kommer vara. Varje år måste man nämligen söka om. Och i år är det 93:ornas chans att försöka ta sin plats i gruppen. När jag sökte var det några stycken som inte fick fortsätta, och nu blir jag orolig om jag kommer bli en av dom. Tänk om dom inte tycker att jag är tillräckligt bra för att få fortsätta vara kvar! Jag älskar ju c-gruppen!

Jag kommer må så dåligt om jag inte kommer in. Innan och efter provet kommer prestationsångesten stå som spön i backen på min front. Sen ska man gå omkring i två veckor och oroa sig över hur det ska gå, om man kom in eller inte.
Ta in nytt friskt blod och slänga bort det gamla.


Nej,nej,nej!! Jag vill vara kvaaaaar!

Kommentarer
Postat av: Saga

jag tror inte att du behöver oroa sig alltför mycket vännen min.

2009-05-09 @ 17:12:27
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Linnea

Var lugn Nadja! Jag tror på dig :)

2009-05-18 @ 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0