Nadja gillar

Om 27 dagar slutar jag skolan. Och dom dagarna kommer bara flyga förbi. Det ska bli så underbart med sommarlov. Att ett år redan har passerat är läskigt och snart är det jag som kommer springa ut i en vit klänning med hatten på. Det kommer gå fort. Men innan dess är det många prov och lektioner man ska ta sig igenom.

Såhär ser det ut för mig;
v.21 går jag bara i skolan på Måndag och Tisdag.
(Resursdag på onsdag,lov på torsdag,fredag.)
v.22 går jag en helt vanlig vecka i skolan.
v.23
Praktiken sätter igång! Måndag - Onsdag. (vanlig skolan torsdag, fredag.)
v.24 Praktik Måndag, Tisdag. Onsdag skolavslutning.

Så jag klagar inte! Verkligen inte, jag är väldigt nöjd.



I går skrev jag nationella i matte A. Nästa del är på tisdag. Vet inte riktigt hur det där gick. Kändes rätt dåligt i slutet eftersom att matte inte är en av mina starkare sidor. Min mattelärare säger att jag åtminstone kan få G i matten oavsett om jag klarar det eller ej.
På tal om matte A så fick vi välja våra individuella kurserna vi ska läsa i tvåan och trean.
Det är obligatoriskt att läsa en entreprenörskurs på 100p, så vi skulle alltså välja för 200p.
Jag har valt Engelska B 100p, Matte B 50p och Idrott B 50p.
Frågan är bara om jag kommer klara av matte B. Jag måste klara av det. Det är bra att ha det i sitt CV, så att säga. Så länge jag slipper ha Ingegerd i matten så vet jag att jag kan klara av det, med rätt lärare kan man göra stor skillnad!


Kommentarer
Postat av: Saga

Säg bara till så hjälper jag dig så mycket du behöver med bajsmatte b!

2009-05-14 @ 21:08:57
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0