"Men bajset ligger ju där!" - Intern.


Lindas bilder i det här inlägget!

Nu är nationell i matte A äntligen avklarat. Nu är det bara ett matteprov kvar på Måndag, sen är proven oficielt över. Naaajs. Efter skolan idag skuttade jag, Emma och Linda ner till centrum för att ta en fika. Gick till Castello och beställde en varm choklad och en kanelbulle. Satt där och snackade om förhållanden, festivaler och allmäna saker om framtiden. Gick omkring i centrum och kollade lite på kläder, gnällde om att man inte har några pengar och gärna vill köpa nya kläder. (Men tänk på barnen i afrika!) Efter en stunds strosande i Huddinge Centrum gick vi och köpte glass, skrattade en hel del och sen så mötte vi Signe också! Köpte lite godis och satte oss i en backe och snackade vidare. Bestämde att vi fyra ska träffas hemma hos Signe på Torsdag och kolla på Ice Age 2. Kommer bli kul. Vi fyra skrattar verkligen mycket ihop har jag noterat idag. Härligt värre! Känns skönt att kunna tänka på en massa andra saker och kunna snacka skit och få sympati, tröst och galet många skratt!
Är det bara jag eller låter det inte som om jag left ett Sex and the city liv idag?



Hade Bäst!

Kommentarer
Postat av: Saga

ååh... jag vill leka med er! brudarna liksom! :)

2009-05-22 @ 12:30:28
URL: http://lillasyster.mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0