Jag vill bara skrika rakt ut!

Jag är på så dåligt humör. Utan anledning.Förklaring? Premenstruellt syndrom. P-M-S.
Enda sen i fredags kväll har jag vart på ur uselt humör. Drabbades av en plötslig depressionsångest Det var skit läskigt!
Jag visste inte vad jag skulle göra, det slog liksom bara till. Tjong i huvudet sa det och sen så satt jag bara ner en stund och grävlade mig i mina egna bekymmer. Som tur är gick det över efter en kvart eller så men att det kan vara så kraftigt visste jag inte.
När det var dags att dansa igår kväll med C-gruppen var jag så totalt otaggad. Tänkte bara hela tiden att jag ville hem. Kunde knappt vänta på att det var över. Och så brukar jag inte känna för dansen. Pms 'fuckar up' mitt system! Så efteråt tröst åt jag glass med chokladsås för att må bättre, men den schizofrenetiska bieffekten tog över och jag fick ångest över att jag bara kände mig tjock.



Uppskattas inte. Nae. Så kom gärna med uppmuntrande saker. Har för övrigt stannat hemma idag från skolan. Pollenallergi. PPMS- Pollenallergi Premenstruellt syndrom. Punkt!

Kommentarer
Postat av: Emma

alltså hahahah

2009-05-04 @ 18:41:10
Postat av: Sune!

Nuffe, du är inte ensam! Jag känner och lider med dig! <3

2009-05-04 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0