Dansuppvisning våren09

Och vad fantastiskt det blev! Uppvisningen för denna termin är avklarad. Det har vart en underbar helg, mycket roligt. Alla har vart så duktiga och jag är så stolt över oss och vår insats! VI ger mycket och publiken gillar våran glöd. Nu ska jag bara vänta ca två veckor på att dvd:n ska komma hem i brevlådan. Åh, jag kan knappt vänta! Ska bli så kul att få se! Jag vet inte riktigt vad mer att säga. Om ni vill se på bilder från helgen finns det i mitt fotoalbum på Facebook! Nu kommer alla låtarna gå i en enda lång loop hela kvällen i mitt huvud. Nej, fy fan vad grymma vi är!



B-gruppen! <3


C-gruppen! <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni ser väldigt coola ut! :)

2009-05-25 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0