Utvecklingssamtal

Ledig. Idag. Jag. Eller alltså nästan åtminstonde. Jag har utvecklingssamtal igen klockan två och sen slutar jag tjugo över två. Sen ska jag åka vidare hem till Ellinor och spela mario kart som vi älskar så mycket! Det är jätte kul och vi är typ beroende. Tja, vad ska jag mer säga? JO! Igår var jag och såg Sagas dansföreställning i hennes skola. Gud så bra det var! Jag blev väldigt imponerad av dersas prolog, den var väldigt ball. Resten av föreställningen var också sjukt bra! Snygg dans och snygg ljussättning. Det syntes att de jobbat hårt med den där uppsätningen. Sen drog jag vidare hem till Huddinge för att gå på spelning på Huset där Punch of Peace spelade. Vet inte om det var deras bästa spelning men den var okej! Kan lägga in bilder sen från den kvällen.

Om en timme ska jag vara i skolan. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0