Torsdagen den 5 Mars

Okej, nu vet jag lite närmre vaaar jag ska bo med mamma. Jag ska bo typ 8 minuter från Tumba Centrum. Jag ska bo i ett område som heter 'Uttran'. Det ska tydligen vara något snobb/rikemans ställe, som två killar i min klass vill kalla det. Tja, kollade på eniro hur området såg ut och det såg inte illa ut, riktigt bra faktiskt. Men jag vet ju inte hur själva huset/lägenheten ser ut. Men imorgon ska jag åka och kolla hur det ser ut. Spännande, spännande! Men än så länge klagar jag inte! Kanske kan ta med kameran imorgo och fota lite och lägga in.

Annars mår jag bra. Har varit förkyld i några dagar och är i princip frisk från det. Och det här med mamma och pappa och flytta känns också bra. Som jag tänker nu så vill jag bo hos både mamma och pappa. Vad som händer sen får jag se. Alla bråkar ju men som dom höll på vet jag inte riktigt..I alla fall! Oroa er inte för mig, det här är det bästa som kunde hända oss. Jag är inte ledsen.



'Worse Things Happen At Sea' - engelsk ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0