Nu var det ett tag man hörde av sig.

Tänkte egentligen bara lägga in lite bilder som jag har lovat!


Träffade Ellinor efter skolan i Onsdags och tog en fika, sen blev det ett litet random snöbollskrig mellan mig,Ellinor, Jakob och några grannpojkar som jag inte alls känner. Det var dom som började kasta mot oss! Vilken fräckhet! Fast dom missade helatiden så det gör inte så mycket. Hehe.

Sen var det dags för dansföreställning på Södra Latin. O2 hette det. Det var en jätte ball föreställning!
Och bra bilder blev det ju också. Haha. Så, ja..här är några till!

Duktig dansare.

Lilla Saga i rampljuset med resten av klassen bakom skynket.

Det fanns ingen tid att spilla utan tog mig tillbaka till Huddinge för att gå på spelning på Huset där Punch of Peace spelade. Att jag han göra allt det här på en dag känns bra. Man kännde sig inte rastlös en enda gång, lite stressad kanske men det var det värt!

I Torsdags var jag ledig. Hade bara utvecklingssamtal klockan två till tjugo över två. Åkte till Huddinge och köpte ett paket Piggelin och satte mig sen på bussen hem till EllanBellan för att som sagt spela Mario Kart som jag skrev i mitt förra inlägg. Det går inte att sluta spela, inte i första början i alla fall! (Jag gillar min pappas Adidas jacka från 80-talet! haha)

Sen på fredag kvällen kännde jag mig lite dissad för diverse pojkvänner och andra nöjen. Så jag gick och la mig halv elva av ren trissdes! Skandal! Halv elva! Och jag som knappt var trött. Tvångs sova! Inte ok. Nej. Som sagt. Dissad, uttråkad och...uttråkad, nämnde jag det kanske?

På lördagen dock var det raka motsattsen. Det var bara att åka iväg på spelning i Handen.
Very nice, kamelbajs! Det var en bra kväll! Trotts några farhågor i början på kvällen, men det var lugnt!
Haha, tja. What to say? Jag var hemma klockan ett och var allmänt nöjd med dagen.
Bilden kommer inte från lördagen.

Sen i Söndags degade jag bara hemma hela dagen och passade på att rensa ur garderoben och städa rummet lite nu när man ändå ska flytta. Fick nykeln hem till mor i går. Tror vi flyttar inom loppet av 14 dagar. We'll see.
Tja, det var väll i princip allt för mig. Hör av mig en annan dag!

Had'e bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0