Grattis på födelsedagen!






I Lördags fyllde bruden där till höger år, sjutton fyllda år! Nu kan jag kombinera detta grattis med inlägget om att jag ska säga vad jag tycker om dig som kommenterade, och denna människa gjorde det, så..here I go! Jag ska försöka.
 Försöka förklara med ord hur fin denna person är. En bild säger mer än tusen ord. Om jag hade haft en bild som kunde visa vännskapen med dig skulle den säga mer än tusen ord. Du är den mest kreativa och den klokaste personen jag någonsin mött. Och du är bland de snällaste, mest omtänksama och roligaste också! Och så har du ett jätte gulligt skratt också!
 'Hihi'
Har många fina minnen med dig. Fångarna på flugen, dansa på soliden, 121, hoppa ner från månen, sommarlov samt jullov. Det finns det och många fler stunder! Du är lätt att prata med och förstår. Jag avundas verkligen dig. Du är så bra på så många saker! Du har så mycket som jag också önskar jag hade. Så sluta aldrig tro på dig själv, börja aldrig tvivla på dig själv! För du kan mycket och ännu mer! Du är bäst!<3 /Ulf


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är bäst! Tack för att du är så fin!

2009-03-03 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0