Fredag igen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Egentligen har jag inte mycket att säga förutom att jag började tolv idag, och var på väg hem redan en halvtimma senare. Klassen skulle till trädgårdsmässan idag. Mäkta tråkigt. Får lite panik ångest av sådär mycket folk som tängs och går så sjukt långsamt! Det gillar jag inte. Något som jag däremot gillar är at tjag fick ett samtal idag av Anja(jobbar på stockholms stadsteater) och hon sa att jag har fått en praktik plats där! Fan vad härligt! Så nu känns det inte lika panikartat ifall jag inte skulle fått ett jobb där. Trevligt!

Vad händer ikväll då? Träna från kvart över fem till kvart över åtta och sen ska jag, Signe, Jimmy, Ellinor hitta på någonting. Vi funderar på att dra hem till min mors lya och hänga där men det får vi se hur det blir. Om det går. Ska prata med henne när hon kommer hem. Men nu ska jag fixa käka, plocka ur diskmaskinen, och slänga in lite tvätt i tvättmaskinen. Det finns ingen mor här hemma längre som tvättar. He. he. Förresten, ni har väll inte glömt att det är Earth Hour imorgon kväll. Någon som vill spendera den med mig?

Had'e bäst!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag glömde bort Earth Hour...

Jag satt och spelade GH då tror jag :P

2009-04-06 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0