Bilder på nya lyan


Okej, det här ser man när man kommer in genom dörren och tittar åt vänster. Som ni ser så är det här vårat kök. Vi får diskmaskin och mikro och en gul liten kaffebryggare också. Lyckan är gjort!Skåpsluckorna är handmålade.Det var vanliga tråkiga IKEA luckor. Hyresvärden Christina målade om dom. Väldigt snyggt gjort!


Här står jag i köket och här är alltså hallen. Inte mycket att säga, finns garderober och hatthylla. Mycket bra. Det är tur att man har Emma så att alla bilder ser lite charmigare ut, haha, eller inte. PUSS Emma!

Här är längre in i köket. Utsikt mot en fin sjö! Till vänster trappan upp till övervåningen.
Om man följer bokhyllorna helavägen och svänger in till höger så kommer man till mitt rum sen!

Eh, ja. Här är då mitt rum. Det är består mest av den här jätte sängen. Till Vänster så finns ett fönster. Jag står preis i dörröppningen. Det finns dock inte någon dörr! Utan bara en sketen gardin, men det löser vi senare! Jag måste få tillåtelse av hyresvärden att måla om. Vill inte ha det sådär gult och fult. Isch. Mig inte gilla.

Ja, här är nog en lite bättre överblick av huset.
Mitt rum, bokhylla, kök.
Jag står då vid trappen och tar kortet.

Om man går upp för trappan så finns ett litet fönster till höger som har den här utsikten.

Och om man står i trappan sen och tittar mot vänster sida så är detta som övervåningen består av. Ganska mysigt ändå. Huset är rent och frächst. Fotade inte duschen, det kändes ovesentligt.Onödigt. Det kan ni få se någon annan gång om det nu känns spännande.

Had'e Bäst!

Kommentarer
Postat av: Saga

How cute! :) Passar ju jättebra för dig och din mami!

2009-03-07 @ 14:23:19
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: linda

måste bara HAHAHAHAHHAHA åt emma på bilderna! :'DD sen, fan va nice de kommer vara för dig på sommaren! skit nära till vattnet :O

2009-03-07 @ 15:44:35
Postat av: Emma

hahahaha måste säga att jag är sjukt snygg på bilderna :D

2009-03-07 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0