Kan det snälla sluta regna?

Nu har det regnat i en vecka och jag börjar tröttna. Idag var jag iväg till Gubbängen med Simon(som man inte träffat på år och dagar!)för att kolla på emma när hon spelade handboll. Eller tja, i stort sett var det lera, blåst och regn. I massor!
Kalla som satan åkte Simon och jag tillbaka till Huddinge. Sen åkte jag in till stan för att träffa min kära lilla vän Saga! Vi köpte kakor, kanel gifflar och brownies och åkte hem till hennes systers lägenhet för en söndagsfika.
Ca fem kakor, tre gifflar och fyra små brownies senare var det dags att stressa iväg till tunnelbanan för att åka vidare tillbaka till Huddinge centrum och dansa! Hade jag totalt glömt bort. Dansade i ca en timma och efteråt hade jag en riktig killer huvudvärk som vägrar gå över.  Så med för lite näringsbrist idag har det gett resultat. En konstant huvudvärk. Nu ska jag käka piller.

Jobbar imorgon, tisdag, onsdag och torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0