Ingen rubrik

Ikväll var det tänkt att jag skulle vara med och fira Jimmy och hans vänner för att han tagit studenten idag. Och det gjorde jag också. I ca två timmar sen drabbades jag av någon slags depression och blev väldigt otaggad och trött. Så straxt efter tio drog jag hem och kom hem nyss. Tid tog det men nu är jag äntligen hemma. Nu ska jag sova och försöka skölja av mig denna deppkänslan.

Eftersom att jag inte har skrivit på några dagar så kan jag passa på att säga att praktiken har gått bra, det har var spännande och dom som jobbar där är väldigt sköna människor. Jag är hel nöjd. Måste skriva ner mina timmar och vad jag har gjort imorgon så att jag kan ge det till min mentor på onsdag när jag har skolavslutning! Åh, onsdag. Wonderful! Sen ska jag jobba på torsdag och fredag. "Pengar rullar in (snart) som det ska, det går bra nu!"

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0