Barnprogrammet som alla glömt.

Men icke jag! Thundercats! Det här programmet som sändes på Tv4 när jag var liten var en riktig favorit. Men tydligen så känner ingen till det här programmet, ingen jag känner åtminstone! Så nu tänker jag bjuda på lite avsnitt från lite äkta 90tals nostalgi!

Intro;


Och bara för att jag är så himla snäll så lägger jag in ett avsnitt här, på svenska!
(fine, programmet tycks vara super nördig och problemen lite speciella men jag fick ett gott skratt!)

Del 1/2


Del 2/2




Nu mååååste ni bara kommentera!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

Hahahaha du och dina thundercats?! :)

2009-06-18 @ 22:24:26
Postat av: Nadja

Haha, ja, lätt bästa actiontecknade barnprogrammet. Du vet att det är sant.

2009-06-18 @ 23:06:16
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ah! Förlåt det skulle stå från linnea inte bitterfittan! Jag märkte inte ens att camilla hade ändrat det! :O

Och ja, jag vet att det är sant ;)

2009-06-19 @ 10:47:20
Postat av: Johanna

hahaha jag kommer ihåg att det fanns men jag kommer inte ihåg vad det handlade om (a) <3

2009-07-04 @ 00:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0