Igår dansade vi för The king of pop

Så sant som det var sagt. Igår samlades omkring tre hundra dansare för att dansa orginalkoreografin till 'Beat it.'
Vi körde på Plattan/Sergels torg, på centralen och sen på stureplan. Så fantastiskt underbart kul! Jag var så otroligt lycklig igår. Det var helt stört! Har kollat runt på internet nu i lite klipp som i princip ser likadana ut(från Plattan) men jag kan inte sluta förundras att jag var med om något historiskt! Folk får gärna länka klipp till mig, kan hända att jag missat någon! Här är ett litet smakprov från igår om nu någon skulle missat! Det kommer även visas på sommarkrysset nu på lördag!

Aftonbladets WebbTV här.
SvD webbtv här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0