Ryck upp dig!

Nu är det fanimej dags att ta mig i kragen, sluta deppa och få mig själv på fötter åter igen. Vem kan annars göra det om inte jag? Några negativa och deppiga kännslor ska fan inte få förstöra mitt sommarlov! Det tänker jag bara inte stå ut med, igen! Har bara haft lov i tre veckor snart och det är redan nere på noll i en skala på lycka. Ta mig upp ur skiten och se det positiva och börja njuta av semestern som jag har nu efter att ha jobbat till och från sen sommarlovets start.


Fast innan
mina strapatser så tänker jag smälla i mig
lite keso och banan som min far köpt hem idag. Sounds gut?



Kommentarer
Postat av: linda

vad har hänt?

2009-07-03 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0