Resumé

Jösses vad jag måste få sova en hel natt nu. Jag har inte sovit 'duktigt' på tre dagar i rad nu.
I torsdags var jag hos Saga med Lea och vi hade Sagan om ringen maraton och den natten sov vi sex timmar, för att inte sova bort dagen helt enkelt. Sen på fredagkvällen sov jag i västerhaninge med Signe och Jimmy för att vi lekte på kvällen och jag o r k a d e inte åka hem. Fyra timmar senare gick jag upp tidigt för att vara hemma i god tid. Sen sov jag två timmar när jag kom hem. (Underbart) För att ta igen förlorad tid. På kvällen åkte jag hem till saga igen för att grilla lite halloumi och marshmallows men några från Sagas klass, lea och signe. Och vi (jag) svullade så mycket hela natten att jag tillslut insåg vad klockan var, när det var alldeles för sent, att gå hem från sörskogen till fullersta. Så då blev det till att sova hos fina lilla Saga. Ca sex timmar senare var vi uppe och städade bort matrester och plocka i diskmaskinen.

Och nu är jag hemma och har lyckats skaffa Spotify! (Tack KinaStina!) Sitter och lyssnar på låtar som bara får mig att njuta. En rekommendation är den här låten. Alla har säkert hört den och jag älskar den här versionen av låten.
Nu tänker jag trycka i mig lite äpple och surfa runt på nätet och hitta lite ny musik. Kan behövas nu när man har lyssnat sönder alla låtar på jobbet. Förr eller senare kommer man till den punkten då man vill spy på sin egen musik smak. Faktiskt.

By the way!
Jag åker iväg till mor imorgon(Måndag)och ska bo hos henne, det var ett tag sen nu. På onsdag åker jag till Åland! Signes landställe med hennes familj, jag, Jimmy och Jerry. Inte så värst länge skulle jag tro.
Så smsa eller ring INTE. Det kommer kosta skjortan för mig, capish?


Kommentarer
Postat av: Lea

Vad roligt att du bloggade! Glöm inte att micra äpplena och ring när du kommer hem så får du komma hem till cas de Lea! Kommer sakna dig!

2009-07-13 @ 13:12:54
URL: http://mrsbok.blogg.se/
Postat av: linda

det kostar inte att ta imot sms :)

2009-07-13 @ 16:22:11
Postat av: Nadja

Jaha, jag trodde att smsen också kostade. Men vad bra då. Ja, då får folk GÄRNA smsa, men kan inte garantera att jag svarar. Hehe.

2009-07-13 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0