Pärlplatta pyssen<3

Igår köpte jag pärlor och lite pärlplattor på BR leksaker i Huddinge Centrum och började skapa! Visserligen är idéerna inte alla mina men kul är det i alla fall. Tänkte bara säga det så jag inte åker på någon copyright kretik med mera. Det är tänkt att användas som smycken sen till halsband! Fotade dom så fint med min systemkamera till jag kom på att jag inte tog med mig USB-sladden till mamma. Så istället fick jag ta en 'crappy'-bild med min fin,fina mobil kamera!


En bakelse med körsbär

SVT2 testbild

Två kassetband

Ett Pac-man spöke

En bakelse

En glass med typ, päronsås på.

Ett par solglasögon

En regnbåge

Bananer(Jag tänkte på dig Lea, nu m å s t e du gilla gula bananer!)


Det är sånt här man borde fördriva tiden med när man är ensam, istället för att sitta vid datorn eller tv. And so I did. Kommentera gärna!
Åkte inte till Åland idag på grund av ändrade planer. Varför vet jag inte just nu men det tar jag reda på imorgon. Tar bussen från centralen kvart i ett imorgon. Ska checka SLs reseplanerare nu och kolla när min buss och tåget går imorgon.

Hade bäst!

Kommentarer
Postat av: Lea

Åh Nadja! Det är ju precis sådär man ska göra och inte bara sitta framför datorn. Jag älskar att lägga pärlplattor och har glömt vad kul det är. Och vad du är kreativ jättefina grejer :) Tycker att du kan göra en åt mig ;) Och ja, jag får väl säga att nu tycker jag mycket mer om gula bananer. Plus i kanten till dig nadja för allt fint alltså :D

2009-07-15 @ 22:21:29
URL: http://mrsbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, det är ju skitkul att lägga pärlplattor! Jag måste kmma igång igen. Blev sugen på att göra kassetbanden som du la upp en bild på.



Här är några av mina pärlplattor: http://sigurt.devote.se/blogs/1481991/paerlplattor.htm

2009-07-16 @ 21:39:48
URL: http://sigurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0