Onsdag

Ska straxt iväg tillbaka till min hood Huddingeför att leka med Signe. Vi har ingen aning om vad vi ska göra men något kul blir det skulle jag tro. Det blir det alltid med henne. Imorgon och på fredag ska jag jobba och tjäna ihop lite cash som man så gärna vill ha och behöver! Ska bli skönt att få bo i Huddinge en liten stund igen. Min mor går mig lite på nerverna men det är bara för att jag har för-pms, så det är ju inte hennes fel att jag är ett monster inuti. Skit irriterande på alla sätt och vis.

Anyway, nu skriver jag mest bara skit som egentligen inte är väsentligt Något som är väsentligt är att mina vänner är bäst! Alla. Ta åt dig om du känner dig träffad. Ska fanimej ta och skriva ett fint inlägg till alla mina underbara vänner en dag. Men inte nu, för nu måste jag springa iväg till bussen! Nadja säger; Over and out! (Om jag kunde drömma på en kommunal resa är nice!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0