Min egen roomservice.

Då menar jag inte att jag skaffat någon privat buttler, även om det hade varit ganska så nice...Nej, jag menar att jag vill/ska göra om i mitt rum hos pappa och det snart hoppas jag. Sedan jag bytt rum så har jag nu ett ljustblått rum som är ganska tråkigt och får ett kallt intryck. Sen har jag velat måla om i en fin härlig grön färg men om jag kollar runt på olika färgsidor så som colorama.se eller alcro.se, så tycker jag inte att jag hittar färgen som får det att klicka. Nu är det ju på internet, så det är svårt att säga hur färgen ser ut i verkligheten men sedan började jag titta runt på tapeter i stället, och då stötte jag på den här ganska fina tapeten.
Jag vet många saker jag kan göra i mitt rum med den här tapeten. Den ska inte vara i hela rummet. Bara på en långsida hade jag tänkt. Jag har några härliga ideér med detta. Men samtidigt är det mycket arbete och säkert mycket pengar som det handlar om. Och det måste jag betala själv. (om jag inte lyckas flörta till mig lite pengar hos min far)
Men samtidigt så är jag lite osäker. Men jag får se om colorama butiken i Huddinge har den där tapeten och i sånna fall fundera på saken.










Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så roligt att göra om i rum och inreda. Jag ska ju snart flytta (visserligen bara till en liten studentbostad) och smider redan planer på hur jag vill att mitt rum ska se ut. Just nu lutar det mot mjukt och romantiskt.

2009-07-14 @ 19:40:03
URL: http://sigurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0