Kilona på vågen blir bara mer!

Sommarlov är helt enkelt inte bra för mig, för jag får ingen regelbunden motion och käkar en massa. Usch, nu blir jag bara äcklad av mitt eget beteende. Jag tränar ju bara när jag dansar. Måste försöka ta tag i gymmandet igen sen, det gav ju trotts allt lite resultat, tror inte det syntes men det kändes. Vilka maskiner jag orkade köra längre på och tyngre.
Jag har gått upp så fruktansvärt mycket nu i sommar så det är läskigt. Jag vill inte ens titta på den där vågen längre.

Jag skojar inte. Räknade precis ut mitt bmi och resultatet var inte okej.


uuucsh
.....

Kommentarer
Postat av: Lea

NADJA SKÄRP DIG NU! Det där vill jag inte höra en enda gång till. Det finns en stor FET anledning till att jag kallar dig Vackra Nadja.

Du gör mig ju ledsen...

2009-07-28 @ 00:13:41
URL: http://mrsbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0