You're on candid camera!

Okej, nu ska jag berätta någonting. Jag vaknade nu. Gick upp. För frukost liksom. Hur blev det såhär? Jo, alltså...

Går kvällen spenderades i västerhaninge på en kompis pappas 50års fest. Det var väll kanske inte det roligaste hela tiden men det var trevligt när far och son satt och spelade gitarr tillsammans. Kvällen blev till natt och tillslut var vi påväg hem till Jimmy för att kolla på lite film. Men efter ett tag kändes det som att man borde åka hem.
Ellinor skulle hem till sin kille Jakob(som i princip är min granne)och då tänkte jag att då kan jag lika gärna åka hem jag med och samtidigt göra sällskap med Ellinor. Vi åkte från Jimmy tjugo över tre på natten, det tog sjuuuukt lång tid, för jag låg inte hemma i sängen förens halv sex på morgonen.
Och sen har jag sovit som en stock fram tills sjutton och tio. Jag förstog ingenting när jag vaknade. Det var ju fortfarande mörkt ute? Men min klocka visar att den är fem på kvällen! Var tvungen att dubbel cheka klockan på mobilen, och det var så sant så. Tio över fem, en söndag. Okeeeej, vaaarför har inget brytt sig om att väcka mig? Som tur är så är jag ändå ledig i morgon och då får jag lite extra tid att snabbt vända tillbaka dygnet.


Såå, hur har vädret varit idag??


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! <3 de var dimmigt!

2009-01-25 @ 19:51:10
URL: http://enkristen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0