Honey? I'm home!

Jag finns kvar här, är inte borta, är inte försvunnen!
Den här veckan har vart bra. Mycket exra jobb i skolan med målande men det går bra i alla fall!
Fick tillbaka mitt engelskaprov i onsdags som jag gjorde förra veckan och jag fick vg+ på det provet! Känns bra eftersom jag inte pluggade till det provet. (Nej, det är ju inte bra men jag klarade mig bra ändå.) Och i Torsdags gjorde hade jag matteprov som jag tror gick ganska bra ändå. Så länge man får godkänt så är man med i leken!

Den här veckan har jag nog spenderat mest tid med Signe, Jimmy och Kim(Persey). Det har vart nice. Trotts att vi i stort sett bara kollat på tv men det är inte så mycket man kan sysselsätta sig med en slaskig vinter dag.
Och på tal om ingenting så kan ni säkert se att jag råkade förstöra min design på min blogg, så saker och ting ser inte ut som det ska göra. Ska ta tag i det där en dag. Men varför göra det nu när man kan göra det imorgon?

Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0