Sumering av Lör-sön

På lördag förmiddag stod jag och Saga i Huddinge Centrum och delade ut Kursprogram för Studieförbundet Vuxenskolan, det var kallt men vad gör man inte för lite pengar? *Ca-chiiing!*
Sen drog jag hem till Signe och käka lite pasta och pesto, vidare hem till Ellinor och sedan åkte vi in till fryshuset för att kolla på en spelning. Vi kom dit för att kolla på "Punch Of Peace". Ellinors och Signes killar spelar/sjunger i bandet. Dom var mycket bra!


Senare tog vi tvärbanan till Max och satt där i en timme tills i bestämde oss för att åka till Årstaberg, i alla fall i närheten av det, och vi gick in på en pizzeria där och satt kvar tills dom stängde. Kvällen slutade med att jag, Signum, Jimmy och en annan kille Persey satt i hans mammas lägenhet och spelade kort. Det var en trevlig kväll det, fast jag satt mest och garva åt ingenting då jag var så sjukt trött, haha.


Vid halv tolv idag gick vi och köpte mat, käkade och fick skjuts till tåget i Årstaberg av Persey. Om några timmar ska jag tillsammans med Signe åka till Västerhaninge och träffa Jimmy och Jerry again. Men jag klagar inte, haha. Nu ska jag försöka bli lite varm!

Hade Bäst!

Kommentarer
Postat av: Signe

vilken fin bild:P haha. Galet väre!

2009-01-22 @ 10:46:01
Postat av: Signe

vilken fin bild:P galet väre!

2009-01-22 @ 10:46:38
Postat av: Signe

haha oj. det råkade bli två st:P

2009-01-22 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0