SöndagSöndagSöndag...

Nu ska jag leka härmapa och lägga in några bilder från Sagas blogg.


Åkte hem till lilla fina Saga och bakade Scounes, jag var extremt hjälpsam, sen tittade vi på Little Miss Sunshine, den är SÅ bra, om ni inte har sett den så är det ett måst. En riktigt må bra film tycker jag! Sen började vi flumma lite framför kameran som vi brukar göra. Och resultatet ser ni ju här nere, haha, och saga, du är en tönt, den som sa det hon va' de'!

Jag gillar bilden!


Sen skulle Saga till danssalen och jobba lite med sin danslektion och jag drog hem för att sedan åka vidare till Farsta med Alison och Emma. Det var en kul kväll så länge det varade. Sov över hos Alison och kom hem idag vid klockan ett.
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hänga tvätt. Sen ska jag göra lite choklad till moí. Hoppas alla mår bra! Hade Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0