Sammandraget

Igår var det sista skoldagen för veckan och det kändes bra. Igår började också dansen, så nu kör jag dubbel träningar på fredagar, Från halv sex till halv nio. Tycker det är bättre än förut, för nu kan man sova så mycket man vill på lördagarna och så dansar jag inte hela helgerna. C-gruppen börjar imorgon och det är man alltid taggad för!

Igår efter skolan åkte jag med Emma till Media Markt för att hon skulle köpa nya hörlurar, och jag tänkte köpa vänner boxen. Dock var den slut men Emma hittade ett par Skullcandy hörlurar i rött och vitt för fyra hundra kronor. Mycket snygga. Senare var det som sagt dags att dansa och efter det åkte jag hem till Emma för att också senare träffa Tommy och Patrik. Vi kollade på filmen "Amerikan History X", den var sjukt bra. Så om du nu inte har sett den så rekomenderar jag den verkligen.



Idag är planerna att träffa Signe, Jimmy och jag vet inte annat folk och åka in till stan. Har ingen aning om vad vi ska göra där, men något bra blir det. Nu måste jag ta en alvedon så jag blir av med huvudvärken jag haft sen igår.

                                                                                                        Had'e Bäst!

Kommentarer
Postat av: Saga

Åååh, jag älskar den! Vi såg den i skolan på egngelskan. Och han är ju så snyyygg

2009-01-31 @ 15:19:51
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: signe

Du glömde jerry! ha ska också me;D

2009-01-31 @ 15:46:44
Postat av: Sara

Jag saknar faktiskt C-gruppen lite.

2009-01-31 @ 19:26:21
URL: http://sigurt.devote.se
Postat av: Nadja

Saga - Ja, men visst är han! Hahaha



Signe - jag skrev väll bara folk, haha, visste ju faktiskt inte vilka man skulle stöta påå..:P



Sara - det kan jag tro, kommer vara helt förstörd när den tiden kommer vara förbi.

2009-02-02 @ 21:05:31
URL: http://junnarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0