Kompdag

Idag är jag ledig! Får denna lediga dag för att kompromissa med öppet hus. För nårgra onsdagar sen var jag i skolan och jobbade när föräldrar och nior var i våran skola och kollade och nu har vi ledigt. Very nice! Vet inte vad planerna för dagen är ännu men något blir det. Nu sitter jag och kollar på 90210,  den nya vertionen av Beverly Hills, och tur är väll det, för den gamla vertionen stämmer inte riktigt överens med hur samhället ser ut idag som då.



By the way så bad min pappa om ursäkt i lördags. Exakt när vi kommit upp i tre veckor så vill han sluta fred. Vet inte riktigt om jag riktigt kan försonas med honom ännu. Känns mest som att han bara ber om ursäkt för att kunna kontrolera och prata med mig igen. Inte av rätt anledning alltså. Snart kommer har väll be mig att klippa hans hår. Det är den tiden nu. Jag tycker det är konstigt i alla fall...I'll get back to you later!

Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0