JAG FRYSER!

Jag fryser k o n s t a n t. Det är lite frustrerande. Just nu sover jag med två täcken också, och ibland sover jag med sockor på också. Och nu ligger jag under båda täckena med sockor, tjocktröja och halsduk. Och mina händer och fötter är fortfarande kalla. Nu måste jag få igång blodcirkulationen! Ska till gymmet på Måndag. Det var så länge sen jag var där. Måste köpa ett nytt kort också...ska kolla upp priserna sen. Anyway, jag gör allt för att inte frysa men jag failar på den punkten.

Iförrgår var Signe tvungen att åka in till sjukhuset för hon hade råkat få i sig lite jordnötter och hon är väldigt allergisk mot det. Just då var jag med henne, Jimmy och Jerry. Vi började bli lite oroliga för henne och för att göra en lång historia kort så slutade det med att vi fick ta en taxi tillbaka till Huddinge från Västerhaninge. Så ca 460 kronor senare var vi hos Signe och hon kunde ta sin medicin! Men hennes hon hade fått eksem över nästan hela kroppen vid det här laget så det blev till för henne och hennes pappa att åka in till Huddinge sjukhus för lite extra hjälp. Vi var väldigt oroliga för henne men allt slutade bra! <3 Usch, det får inte hända igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0