Gårdagen såg ut såhär:



Denna kvinna skuttade hem till moí med Ben&Jerrys i väskan. Så vi körde en
liten repris från förra veckan. Käka glass och kolla på Despan! Mycket myyysigt!

Sen kom också denna lovely bruden hit!
Senare mötte vi upp grabbarna grus vid Vi(vo). Jimmy, Jerry och Patrik. Vi köpte lite godis och sen tog vi bussen hem till Signe och hängde där ett tag. Vidare till Rosendalsparken och leka lite grann. Gunga och snacka. Fin, fint! Sen var det dags för alla att dra hem, så det var vad dom gjorde. Vinkade adjö till killarna, Signe gick en stund senare. Sen var det bara jag och Alison kvar....

Och hon spenderade natten här. Sen blev det lite popcorn där på kvällen också med täcke och filmen "Rika Vänner".
Det var kul att hon ville sova här, för det blir inte så mycket prat här hemma nu när mamma har åkt till körskolelägret i närheten av Gävle (hon kommer förhoppningsvis hem med ett körkort på torsdag!) och pappa pratar jag inte med som vissa av mina vänner vet!


Snart kommer Ellinor hem från Thailand!! Tror hon är påväg hem just i detta nu! Linda är också bortrest, i Australien och hänger med kängurus. Fett coolt. Jag vill också åka till Thailand och Australien! Verkar vara fina ställen, båda två!

Kan slänga in en bild på mig när jag ändå är igång! Inte såå dålig bild på mig ändå. Okej, vissa ställen är väll lite mer charmiga än andra men ingen är perfekt!Anyway, såhär ser jag ut idag, inte sådär som på bilden jag har på själva
bloggen. Den borde jag byta ut någon dag. Jaja, det kommer , det kommer! Hoppas alla mår bra.       Hade Bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh -.-

din bild var gull :D

inga fel nånstans. xD

2009-01-15 @ 21:11:20
Postat av: Signe

Den kvällen va kul;) måste ha en till sån. The girls and B&J!;) ooh yes!

2009-01-29 @ 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0