Back to School

Jo, nu är vi igång igen och det är det nog många som är. Det är sjukt hur fort det egentligen har gått. Det har redan gått en termin. Och snart så är det sommarlov också. Lova att det kommer gå snabbt men ändå segt. Såklart.
Idag hade jag ingen engelska så jag började inte förens vid fem i elva. Svenska, lunch, matte och sen hem igen. Very nice kamelbajs! Så nu sitter jag här(egentligen står jag upp men, hehe.) och lyssnar på ny musik. Fixade mer musik in på datorn och mobilen igår, så nu kommer jag knarka en del tiden framöver!



Måste röja lite  i mitt rum. Har så mycket små saker som ligger framme. Plockat ner min julstjärna i Tisdags eftersom det var 13 dagar efter jul och då ska ju allt julpynt ner, eller hur? Så nu befinner den sig på golvet som en fallen stjärna och bara väntar på att få förvaras i skåpen nere i källaren till nästa jul. Måste dammsuga också, det är fullt med dun på golvet, det kommer från mitt täcke som har fått en snygg liten reva i sig. Det har jag lagat med lite pappers tejp och ett hårspänne, så lat är jag. Kanske kommer med en lista sen bara för att jag tycker det är så kul.


Hade Bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0