2009

Tänkt slänga in ett litet inlägg innan jag far iväg till
Huddinge Centrum med Signe för lite shopping och fika.

Anyway. Det nya året firades hemma hos Jenny tillsammans med många vänner. Nya som gamla ansikten!
Det var jätte roligt och många fina raketer! Kvällen kommer jag minnas och jag hoppas att det här året kommer bli minnesvärt och mycket, mycket bra Jag har mina förhoppningar på året 09. Gud, nollnio..känns så overkligt att säga och skriva det. Det gick så fort. Det var nyårsafton 08 alldeles nyss ju! Tiden går fort när mn blir äldre men jag är snart sjutton, ska det redan gå undan?

Hoppas att alla andra hade en lika
bra nyårafton som jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0