Fråga efter fråga.

Vem sov hos dig senast? - Alison
Vem pussade du sist? - Ruby
Vem tror du tänker på dig just nu? - You tell me!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Signe, Emma och Ellinor i förstahand!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? - Emma 
Vem har du senast ringt? - Emma
Vem kommer du aldrig att förlåta? - Jag vet en som jag tror att jag nog inte kommer kunna förlåta.Men vem det är får du inte veta.

Vad får dig att bli rädd? - När folk skrämmer mig, sluta med det!
Vad gjorde du i helgen? - Fredags dans och sen nörda hos Ellinor, Lördag åka ut till landet och fira Tommy, Söndag städa rummet och sen dansa.
Vad har du på dig just nu? - Sockor, grå mjukisbyxor, mörk grön tigertjocktröja.
Vad tänker du på just nu? - Att svara på dom här frågorna.
Vad för mobiltelefon har du? Nokia XpressMusic
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? - Jag har dubbla strumpor! Underst är den lljusgul sen är sockan typ vit/grå.

Är du snygg? - Det vill jag inte påstå.
Är du brunett? - Har varit.
Är du orolig för något just nu? - Hur allt ska bli.
Är du lycklig? - Till och från.
Är det snyggt med rosa strumpor? - Vem bryr sig verkligen om det?
Är du kär? - Nope, but I wish I was.
Är du mysig? - Jadå, hela tiden!
Är det snyggt att vara riktigt smal? - Så länge man inte är sjukligt smal så är det snyggt.
Är du ensam just nu? - Ja.
Är det soligt ute? - Nej, tyvärr alltså.

Har du någonsin ljugit för en vän? - Svar ja.
Har du blivit sviken av en vän förut? - Ja
Har du plattat håret någon gång? - mja, behöver aldrig det, det är redan fult och platt.
Har du något husdjur? - Nej.
Har du gått ner i vikt förut? - Ja, det har jag väll, fast det är typ bara när jag är sjuk och slutar äta, hehe. 
Har du hål i naveln? - Nej.
Har blåa ögon? - Jajamensan.
Har du varit i Asien? - Nej.

Vill du ha breda höfter? - Nej, jag tycker nog det är bra som det är.
Vill du vara smalare? - Lite grann kanske.
Vill du ha en hund? - Ja!
Vill du att det ska vara soligt nu? - Ja, verkligen!
Vill du ha sex just nu? - Nae.
Vill du vara död? - Nej.
Vill du sova just nu? - Lite kanske.

Kan du cykla fort? - Ja, ojojoj. Snabb som blixten!
Kan du sminka snyggt? - Eh, vet inte. Tror inte det. Använder inte så mycket smink.
Kan du springa långt? - Jag kan springa till bussen, det räcker så.
Kan du vara utan godis och andra
onyttigheter i mer än en vecka?
- Det skulle vara svårt men nog inte omöjligt!
Kan du bita dig i tån? - Jo, jag gör det hela tiden. Eh?
Kan du vara sparsam med pengar? - Jadå. Bara jag vill så.
Kan du vara utan sex tills du är gift? - Nej
Hur vill du ha det i ditt rum? - Städat, snyggt och mysigt. Det är det alls.
Hur vill du bo? - Just nu vill jag bara ha en egen lägenhet. My kingdom!
Hur är ditt drömjobb? - Dansare, fast det är i princip omöjligt. Såå, jag vet inte.
Hur mår du egentligen? - Okej, men det kunde kännas bättre.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - Rolig, snäll, omtänksam, charmig m.m. Hehe
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? - Bara säga det. Sen får man ju se.*blinkblink*
Hur många solglasögon äger du? - Tyvärr inga, Dom enda jag ägde gick sönder i sommras.
Hur länge ska du vara vaken idag? - Måndag imorgon, så inte allt för sent bara..

Ska du sova snart? - Nej.
Ska du utomlands i år? - Det tror jag inte, men nästa år vill jag det!
Ska du ha något svart på dig imorgon? - Jag tror det.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - Vaddå ska? Spelar väll ingen roll? 
Ska man vara lång eller kort när man är kille? - Alltsååå. va?
Ska du duscha i morgon? - Förmodligen.
Ska du köpa något i veckan? - Ja, Födelsedagspresenter.
Ska vi sluta ställa frågor nu? - Jo tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0