träna, träna, träna...



Vore det inte ganska trevligt att se ut såhär i sommar? Mitt svar på det skulle vara 'ja', Meeeen jag är rätt säker på min sak när jag säger att det aldrig kommer inträffa för min del. Men den senaste veckan och några dagar till har jag börjat styrketräna lite extra hemma. Jag går ju till gymmet och så men lite extra kan väll inte skada? (nej, jag överanstränger mig inte.) I sommar tänker jag banne mig ha en kropp som jag kan vara någorlunda stolt över. Kaaaaanske till och med tar mig ut och springer lite på lovet, i alla fall ta mig i kragen och gå ut och gå. Nu gäller det bara att dra ner på godiset,Oboyen och juicen, sånt som innehåller mycket socker eller sånt jag kanske äter lite för ofta. Jag kan åtminstonde försöka! Det bara måste gå. Man ska tro på sig själv!



Nu jävlar.


Kommentarer
Postat av: saga

säg till när du ska ut och springa, så hänkar jag.

2009-02-20 @ 17:36:49
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0