Inlägger jag glömde publicera i söndags.

Idag var det tänkt att jag skulle gå ut och fota. Vaknade tolv och klockan ett var jag ute och påväg ut till skogen där jag bor. Började fota men fick inte riktigt några bra bilder alls..men när jag väl kom igång så dör batteri helvetet som var fullt när jag gick hem ifrån. Crap. Tjugominuter var jag ute, sen var det bara att gå hem igen. Där ser man. Sen har jag inte gjort något alls idag. Pratade med Signe om att vi skulle träffas men hon hörde aldrig av sig sen. Så jag har bara suttit här i min ensamhet och gjort nada.








Fick som sagt inga bra bilder från idag, men jag får försöka på nytt en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0