Onsdag

Idag slutade jag tjugo i tolv! Hade ingen gympa idag och det känns skönt eftersom
att jag känner mig lite mör sen skidåkningen igår! Ja, det ska jag berätta om!

05.22: Vaknade.
05.35: Gick upp och gjorde matsäck, gjorde mig i ordning.
06.30: Blev hämtad av Emma och hennes mamma.
06.45: Kliva på bussen.
07.00: Resan börjar.
10.00: Resan slutar!
Ca 11.00: Var man i backen och körde! Visst ramlade jag några gånger, men fyfan vad bra det gick! Jämfört med vad det annar ha gjort. Dagen började liksom men att jag åkte rätt långsamt och dåligt, dagen slutar med att jag åkte fort och åkte i dom svarta backarna och jag hoppade till och med! Fast bara två gånger, på dom små hoppen men jag är sjukt nöjd med mig själv. Det var en merit för mig! Näst sista gången jag åkte i backen så ramlade jag och hörde hur nacken knakade till ganska ordentligt men som tur var så bröt jag inget men jag känner nu idag att jag har ont i hela halsen och nacken. Så det blir till att knarka vetekudden ett tag fram över nu!

Idag var det som sagt en kort skoldag och nu har jag precis käkat en "Gorby's". Tog hem den sköna skoltröjan som vi fick i måndags. Inte den snyggaste men den är varm och mysig! Nu tänkte jag vara fet och käka lite till! Haha, jag älskar maaat! <3



                                                                                                                              Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0