Nu tänkte jag såhär...

...innan jag somnar att jag vill gärna berätta vad jag tänkte just precis nu. Jag vill gärna skriva något om hur underbara vänner jag har, hur fina dom är och så vidare. Eller bara helt allmänt någonting om någon. Så jag tänkte såhär..dom som vill läsa något om sig själva som jag tycker om dom så är du välkommen att  kommentera, såklart skriva vem du är och sen får du se innom en snart framtid om jag kommit fram med något!

Hoppas ni tycker att det låter som ett kul tidsfördriv!
God natt sverige!

Kommentarer
Postat av: Fredrik (Åsbrink)

haha skriv om mig!

2009-02-15 @ 23:22:43
Postat av: saga

Ja, ja! du måste ju skriva om mig, söt! :D hehe

2009-02-16 @ 16:03:46
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0