"I will follow you into the dark"

Imorgon är det fredag, fett skönt. Den här veckan har också gått ganska så snabbt, men det är nog bara för att vi åkte skidor i tisdags. Idag på engelskan blev vi påminda om att vi ska ha läst ut en bok på engelska och det bara är två veckor kvar. Och det hade jag totalt glömt bort, så nu valde jag en bok på 500 sidor bara för att sattsa lite! Känna pressen liksom. Jag valde "Sushi for beginners" av Marian Keyes. Tyckte jag kännde igen namnet, så det var väll därför jag valde den. Så nu har jag musik på och sitter och läser.

Ska snart iäg och träffa Signe och Ellinor. Imorgon är det fredag och vet inte vad planerna blir. Efter dansen ska jag vara med Signe och käka B&J, haha, eller så åker jag med emma hem till tommy och kolla på film. Det är alternativen jag har att välja på. Allt löser sig! Nu måste jag läsa lite, sen ringa Signe!

Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0