Glad alla hjärtans dag



Egentligen tycker jag att den här dagen, alla hjärtans dag, är lite väl överskattad.
På bara en dag ska man visa att man tycker om och älskar någon/några. Det är då alla stressade och överarbetade människor får en anledning att ta det lugnt och säga till nära och kära att dom är finast och så vidare, och så vidare...
Men det är bara en dag på året! Varför inte bara göra små fina saker varje dag? Det är ju bara en annan anledning att fira. Säg varje dag till personer ni tycker om att ni gör det, om det är så, så kan vi lika gärna säga det? Eller göra små fina saker som tyder på det.

Sprid kärleken, varje dag. Det räcker med att bara ge en komplimang till någon varje dag. Sådant gillar man ju.
Men det kan ju vara så att det känns såhär bara för att det är nästan alla som är kära utom jag. Meeeen jag ska inte sitta hemma och grina, nejnej, jag ska iväg och ha kul, så det så! Hoppas ni singlar inte hänger läpp, för det ska inte jag!



HAVE A CRAPPY VALENTINE'S DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0