Caution!

Har inte hört av mig på länge och kände att det var dags nu! Måndag, måndag, alltid lika trött.
men lite gladare kan jag vara för imorgon ska jag gå på Bounce och deras föreställning Caution! Jag är så taggad! Det var länge sen jag såg dom. Sist var deras uppsättning på Gökboet, som helt fantastiskt, det var för snart två år sen.
Längtar jätte mycket. Man kan väll säga att jag har höga förhoppningar! Jag har hört att den tydligen ska vara jätte bra. Det står tydligen på deras affischer att man ska ha på sig oömma kläder, det varnas för vatten, sand, blod, hundar..
Det är i alla fall vad jag har hört! Jag kan ju skriva senare när jag sett föreställningen.
Ska åka dit tillsammans med Signe. Jag har kollat på SL och Eniro många gånger nu och hoppas att resan dit ska gå som en dans på rosor! Sen kommer vi träffa Saga där och jätte många dansare från hennes klass. Ska som sagt bli jätte kul och förhoppningarna är höga!

I skolan i alla fall så är det dags att börja tappetsera. Tjoho! SÅ, det är bara börja spacka och se glad ut. Haha. Imorgon ska vi äta på skolans resturang för tredje gången. Första gången var det gott, och andra gången var det inte det. Nu står det 1-1. Anyway, nu vet ni det. Hoppas ni alla mår bra, för det gör nästan inte jag. Min mor har smittat mig med en fin fin snuva! *thumbs up*




Had'e Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0