Break a leg! Eller..?

Hej allihopa! Ännu en Måndag på detta året har snart passerat och imorgon är det Tisdag och friluftsdag för min del. Och då har jag valt att åka skidor i Kungsbergen. (därav rubriken)
Ska bli intressant att se om jag klarar av det. Sist jag åkte skidor var när jag var tretton och det är snart fyra år sen. Och många av mina vänner har sett hur bra jag var då. But I blame the snow. I alla fall snön i Flottsbro, den är HOPPLÖS. De sista gångerna jag försökte att åka där har det knappt vart snö utan is eller generellt bra snö men med stora is klumpar i snön och jag klarar inte av det som vissa andra. Jag har åkt i fin pudersnö och jag var grym! Det var iför sig nästan fem år sen men så länge jag tänker posetivt borde det väll gå?

Är det inte så? Att man tror på klarar man av? Det är sannerligen det jag måste leva upp till imorgon. Jag ska försöka klara av det åtminstonde. Jag ska klara av det, så är det bara! Jag ska krossa bilden; "Nadja är värdelös på att åka skidor." It is going down! (om inte jag?) NEJ, inte tänka så! Det kommer gå galant!

Men lite lycka till kan inte skada!



Kommentarer
Postat av: Saga

du kommer glääänsa i skidbacken nadja! I'm sure!

2009-02-03 @ 10:07:21
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: signe

haha go nadja, ah men det gick väl bra i alla fall;) du kommer åka fler gånger. Du kommer bli värsta anja persson;P

go och glad kex choklad!

2009-02-04 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0