BOUNCE <3

Åh, jag är i helt i extas! Kom precis hem från Bounce nämligen. Det var helt otroligt grymt, underbart, fantastiskt braaaa. Jag älskar dom, jag älskar dom, jag älskar dom! Jag är hög på dans! Det var så ballt och grymt kul, jag är långt ifrån besviken! Det var så ballt eftersom att det var ståplatser, jag var orolig för att man skulle bli trött i kroppen av att stå men vi fick röra oss omkring hela tiden. Sceenen flyttades och framför allt fick man plats att dansa! Haha. Underbart var det! Vet inte hur mycket jag borde berätta om hur det var men det blir i alla fall inte ikväll. För nu måste jag gå och lägga mig, om jag nu kommer lyckas somna. Kommer bara ligga och tänka på allt och allt bra som hände ikväll.

 

Åhh, fan vad jag är G L A D!


Kommentarer
Postat av: signe

ÅH herre gud!!! Det här kommer jag leva på länge. GULD! Skum krig med... BÄNCKE!! <3

2009-02-11 @ 11:39:10
URL: http://tjong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0